كوكا: مليش صحاب في الاعلام ومش هعمل اللي الناس مستنياني أعمله ومش هـ*** لحد

كوكا: مليش صحاب في الاعلام ومش هعمل اللي الناس مستنياني أعمله ومش هـ*** لحد

في أول رد فعل من مهاجم المنتخب المصري أمد حسن كوكا بعد الإستبعاد من قائمة الفراعنة المشاركة في كأس العالم روسيا 2018.

كتب كوكا عبر حسابه الشخصي على انستجرام"حلم اَي لاعب كره يحلم يكون فيه ، مشوار بدأناه من ٣ سنين ، شاركت الحمد لله في كل مباريات التصفيات المؤهلة لهذا الحلم ، كل الاحترام لاختيار الجهاز الفني".

وأضاف كوكا" كان في نقد كتير الفتره الماضيه وانا مكنتش حابب أتكلم بس في حاجه واحده هقولها ، مليش صحاب في الاعلام ولا من الصفحات الي علي الفيسبوك".

واختتم مهاجم فريق سبورتنج براجا البرتغالي"مش هعمل الي كل الناس مستنياني اعمله عشان يتكلمه عليه حلو حتا لو هبطل كوره ، متربي علي كده و مش ه..... لحد ، بتمني كل التوفيق لأخواتي في المنتخب و يرفعو راسنا كلنا في السماء".

واستبعد هيكتور كوبر أحمد حسن كوكا مع خمسة لاعبين، محمد عواد وأحمد جمعة بالإضافة إلى كريم حافظ وعمرو طارق ومحمود عبد العزيز.

وخير هيكتور كوبر المستبعدين بالاستمرار في المعسكر حتى العودة للقاهرة يوم الخميس أم الرحيل، وفضل اللاعبون الرحيل من معسكر المنتخب المصري، ويلعب المنتخب المصري مباراته الودية الأخيرة ضد بلجيكا يوم الأربعاء.

طالع أيضا

شاهد لحظة إعلان المستبعدين من منتخب مصر في كأس العالم.. كريم حافظ الأكثر تأثرا

 

‎حلم اَي لاعب كره يحلم يكون فيه ، مشوار بدأناه من ٣ سنين ، شاركت الحمد لله في كل مباريات التصفيات المؤهلة لهذا الحلم ، كل الاحترام لاختيار الجهاز الفني. كان في نقد كتير الفتره الماضيه وانا مكنتش حابب أتكلم بس في حاجه واحده هقولها ، مليش صحاب في الاعلام ولا من الصفحات الي علي الفيسبوك و مش هعمل الي كل الناس مستنياني اعمله عشان يتكلمه عليه حلو حتا لو هبطل كوره ، متربي علي كده و مش ه..... لحد ، بتمني كل التوفيق لأخواتي في المنتخب و يرفعو راسنا كلنا في السماء #russia2018

A post shared by Ahmed Hassan Kouka (@hassankouka9) on

X